Mire jók az alternatív módszerek?

4 + 1 ok, amiért érdemes segítőhöz fordulni.

Kicsit több mint 13 éve már, hogy kliensként először találkoztam a kineziológiával. Aztán szépen követték sorba a különböző módszerek, mint reiki, Bach virág terápia, családállítás és mindenek előtt a rendszeres meditálás. Az eltelt időnek, és a folyamatos tanulásnak, kíváncsiságnak, önismereti munkának köszönhetően, ma már ezek a módszerek és szemléletük számomra a hétköznapokat jelentik. Tudom melyiktől mit tanultam, kaptam, mit sikerült általa megfejlődnöm és mi az amivel a klienseimnek a leghatékonyabban tudok segíteni.

alternativ3.jpg

Hogy miért írom ezeket a sorokat?

Azt tapasztalom, hogy még mindig többen vannak, akik nem mernek segítséget kérni, vagy nem tudják, hogy a pszichológián kívül létező segítői módszerektől mit kaphatnak vagy hogyan változhat meg az életük. Így a többség nem is kér segítséget, hiszen ijesztő, és azt sem hiszi, hogy van megoldás a problémáira és hogy nincs egyedül a katyvaszban.

Persze sokak szerint ezek a módszerek egyelőek a varázslással, meg a hittel. Sőt, minden tapasztalat nélkül azt is szívesen hangoztatják, hogy embereket vernek át, akik a segítői hivatást választják.

Mint minden szakmában /most tudatosan írom ezt hivatás helyett/, itt is találhatunk jó szakembereket, kevésbé jókat, kreatívakat, felkészülteket, kamuzókat, hazugokat, csalókat, jóindulatúakat és elhivatottakat is.

Ezután a kis bevezető után térjünk a lényegre. Minden módszer, amit elkezdtem tanulni – mert hogy ez egy életre szóló tanulási folyamat – abból indul ki, hogy mindennek –értsd MINDENNEK- van lelki oka IS. Ezt a kétbetűs kis szavacskát sokan elfelejtik, de nagyon fontos, ha nem a legfontosabb…

alternativ2.jpg

Mindaz, ami a fizikai jelenedben most megnyilvánul általad jöhetett létre. A te (tudattalan és tudatos) döntéseid nyomán. Ezért az életedben jelenlévő vagy épp hiányzó dolgokért egyes egyedül te vagy a felelős. Mondhatnám, hogy ez sz@r ügy /már elnézést/, de ha végig gondolod, ennél szerencsésebb „szabályt" akarva sem alkothatnál. Ugyanis ez azt jelenti, hogy ha te "csináltad" olyanná a dolgokat körülötted, amik nem tetszenek, akkor te vagy az, aki olyat is tud kreálni az életéből, ami tetszik. Ó tudom ám, hogy ez a felelősség mennyire nehéz, és sokan ágálnak ellene.. :) Lehet másképp látni, élni, mindenkinek szíve joga, én így látom.

Akkor nézzük meg közelebbről.

Miben lehetnek segítségedre az alternatív módszerek?

  • függőségek elhagyása
  • testképzavar rendezése
  • önbizalomhiány felszámolása
  • párkapcsolati problémák megoldása
  • párkapcsolat hiány feloldása
  • allergiák enyhítése, feloldása
  • pénzügyi problémák feloldása
  • meddőség feloldása
  • szorongásos tünetek enyhítése, feloldása
  • szülőkkel való kapcsolatrendezés
  • folyamatosan ismétlődő minták megszüntetése
  • gyászfolyamatok segítése

Nézzünk egy fizikai tünetet: egyik napról a másikra azzal szembesültem, hogy tiszta kiütés vagyok hónalj tájékon, vörös, viszket, csúnya és ráadásként odakint tombolt a nyári 40 fok. Mikor ez a tünet megjelent, már jó ideje segítő voltam, így nem nagyon volt kérdés, hogy azonnal „kollégához” forduljak. Gyorsan rájöttünk, hogy a dezodorban lévő alumínium okozza a kiütéseket. Nagyobb baj ne legyen – gondoltam én, hát bőven van alumíniummentes deo a boltokban. Sokan dicsérik is, jó lesz nekem is. Próbálkoztam is nagy elánnal, de azon kívül, hogy rengeteg pénzt elköltöttem a csodát ígérő szerekre, nem és nem találtam azt, ami számomra a kívánt eredményt hozta volna. Cserébe egyre jobban zavart az állapot, hiszen nem elég, hogy a kiütések csúnyák, de cserébe izzadságfoltos a ruhám, és uram bocsá’ de 40 fokban nem és nem bírtam szagtalant izzadni. Pedig ugye a szuper deók ezt ígérték.

/A lelki ok: szinte az összes bőrbetegség mögött a környezet távol tartása bújik meg, némi önelfogadási hiánnyal fűszerezve. Természetesen ennek mértéke, miértje és hogyanja egyénenként változó./

Én éppen a tönkrement párkapcsolatomat gyászoltam és kerestem a helyemet a világban. Gondolhatná bárki, hogy ennyi és nem több, feldolgozom a jelent és ágyő’ allergia. De ez nem így van. Hiszen a mai problémák gyökere avagy alapköve, ha így jobban tetszik, 0-7 éves kor között kerül letételre. Csináltunk is két oldást /általában 3-5 kineziológiai oldás szükséges egy jelen lévő probléma megoldására, de én ekkora már nagyon sokat dolgoztam magamon, így kettővel is elértük a célt./, és nagyjából egy hónap múlva búcsút is inthettem az alumínium érzékenységnek, és soha többé nem jöttek vissza a tünetek.

Természetesen minden módszer más és más, de szinte biztos - értsd 100% - , hogy a 30-40-50 év alatt kialakult probléma, fizikai tünet megszüntetésére, enyhítésére nem elég egy alkalom. 

alternativ.jpg

4 nagyon fontos dolgot szeretnék kiemelni:

  1. Orvos+ Segítő

    A fizikai tünettel MINDIG kell fizikai síkon IS foglalkozni, értelem szerűen lelki síkon IS – példámat tekintve egyszerű dolgom volt, el kellett hagynom egy időre a deokat, amik alumíniumot tartalmaztak. Ha ennél komolyabb betegségről van szó, akkor MINDIG orvoshoz IS el kell menni.

  2. A test figyelmeztet

    A lelki okokat nem szabad alábecsülni. Test-szellem-lélek egyensúly - ez a kulcsa mindennek. A lelki ok elhanyagolása miatt térnek vissza a betegségek, vagy jelennek meg újabbak.
  3. Önismeret te csodás

    Az alternatív módszerek nem csodaszerek önmagukban, hanem eszközök, melyek segítségül hívhatóak, és ha hajlandóak vagyunk szembenézni önmagunkkal, akkor csodás átalakulásokban, gyógyulásokban lehet részünk általuk és a saját befektetett munkák által.
  4. A jéghegy csúcsát látni kevés

    A lelki okok mélyen el vannak temetve a tudattalanba, és kizárólag szakember segítségével válnak hozzáférhetővé – én is másik segítőhöz fordulok, mikor szükségét érzem.

+1 ..és így a végére egy olyan gondolat, amit minden hozzám fordulónak el szoktam mondani:

Elismerni, hogy egyedül nem megy, és segítséget kérni a legbátrabb dolog a világon! Legyél nagyon büszke magadra, mikor segítséget kérsz!

Ha velünk indulnál el ezen az úton, csatlakozz a zárt csoportunkhoz, katt a linkre és válaszolj a 3 kérdésre :) - Önismereti útikalauz stopposoknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://pillangoeffektus.blog.hu/api/trackback/id/tr1214801630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása